There’s a love that only you can give, a smile that only your lips can show, a twinkle that can only be seen in your eyes and my life that only you can complete.

love yuu syg ! one i eva had. (:

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 17, 2011

saya !

hey.hey. morning ! what happened with da entry title. hmm, its about SAYA ! saya biasa saja. mukan baru nk intro or whatelse. (: saja je bila banyak sgt menengok org yg mcm-mcm skrg ne. so, tergegey na publish entry mcm ne. im not special but jz biasa saja. more to HUMBLE n not to famous. sgt biasa. apa yg ada, ada la, yg tak da, better mencari n menyimpan. ta menyimpang dgn sapa-sapa pun. uke. (:

life must goes on whatever happen which is rich or poor. sama-sama je kita makhluk tuhan. (: tadak yg lebih KAYA dari Dia. ape na tunjuk hebat sgt kan. sama level n bezanya, pandai mencari rezeki n pandai menghargai. in another word bersyukur n say ALHAMDULILLAH. insyaAllah, tuhan tambah lagi rezeki kita. (:

back to saya ! sangat ta memilih n kadang-kadang sgt cerewet pasal makan. better masak sendiri. suka kale puteh. baju, kucing, kasut.. hihihi. maybe nampak naek sikit bila kale puteh. dah le saya ta berapa puteh. huh ! papepun bersyukur amat !

sangat sederhana jugak. sometime sgt boros membeli ntah pape. paling suka adalah selipar. tatao la kenapa. na tido dgn selipar, na tgk hari-hari. itu je yg selesa. heel memang ta selesa. =(

friends ! ouh. sgt suka. mencari kawan-kawan lama at fb sometime n ada yg baru. ta semua yg moleh dibuat kawan kongsi suka duka, sikit-sikit saja kot. overall, best bila ada bnyk kawan nak sembang pasal DONEA n hapdet itu dan ini. weee.. (:

saya ! ouh, saya ta cantek uke. biasa saja. cantek tu anugerah tuhan. so, kena appreciate la. am i rite ~ (: ape lg na ckp pasal saya ne ha, nothing more ! hihi..

p.s : dahaga teh ice pakcik mat pulop. (:

No comments:

Post a Comment