There’s a love that only you can give, a smile that only your lips can show, a twinkle that can only be seen in your eyes and my life that only you can complete.

love yuu syg ! one i eva had. (:

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 6, 2012

not twice

hello . i thought lama sangat ta publish something kat sini . rindunyee. baca balik postpost lama . n buang apa yang ta patot ada dalam ne . alhamdulillah . im still alive . (:

ya . bukan untuk yang kedua kalinya. dah ta sanggup nak jadi yang kedua kalinya. dah pernah rasa sakit . dengan itu, saya serik. ya serik untuk kesekian kalinya. teruskan menyanyangi sementara ada yang menyayangi dan mengasihi empunya diri . saya bertuah . bertuah kerana dihargai dan dikasihi oleh sang arjuna.

ta suka mengharap duaratusperatus . bersabar dan bersabar agar kasih dan sayang berpanjangan hingga happy ending. once broken, i'll be carefull. ya. saya akan pertahankan rasa sayang saya . kerana saya yang memilih jalan tu. alhamdulillah hingga sekarang . almost eight month together. (:

thanks syg because sayang cyg macam ni. i know u are also worry if i left you. i'll not . thats my promise. maybe ta leh ucap dengan katakata. macamana jauh pun, sayang cyg tetap untuk syg. love you syg.


No comments:

Post a Comment