There’s a love that only you can give, a smile that only your lips can show, a twinkle that can only be seen in your eyes and my life that only you can complete.

love yuu syg ! one i eva had. (:

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 14, 2012

l a m a

assalammualaikum wbt.

hai . selamat malam. (:

mukadimahnya, rasa dah setahun lebih ta menjenguk blog ne . im so sorry bloggers . sangat bz dengan urusan duniawi . urusan hidup , urusan orang baru dalam hidup *alhamdulillah* . lamanya ! saya sangat merindui blog ne dan sedang membersihkan apa yg 'memburukkan' blog ne. hewhew.

since hidup yg ta semenamena ne , banyak benda baru saya pelajari . life teach everything . thanks Ya Allah .(:
saya mengenali orang baru dalam hidup saya , mengetahui benda baru berkenaan kerja saya , merasa sedikit gembira dengan tahun 2012 walaupun dah banyak sangat calar dan luka saya pendam . Alhamdulillah , semuanya semakin pulih keranaNya .

Alhamdulillah Ya Allah , sangat bersyukur .

No comments:

Post a Comment